Οδηγίες για την έκδοση τιμολογίου χωρίς ΦΠΑ βάση ΠΟΛ 1150 άρθρου 39Α
(Ισχύει μόνο για προϊόντα της κατηγορίας Laptop και Tablet)

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για την παραγγελία με τιμολόγιο, με βάση την ΠΟΛ 1150 άρθρο 33Α είναι τα εξής:

  • Η παραγγελία σας πρέπει να γίνει ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά από το eshop.
  • Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε email επιβεβαίωσης με τις πληροφορίες της παραγγελίας.
  • Θα πρέπει να απαντήσετε στο email επιβεβαίωσης, αποστέλλοντας τα εξής έγγραφα:
    – Τα στοιχεία μητρώου επιχείρησης, απευθείας από το taxis.net σε αρχείο pdf με αναγραφόμενη ημερομηνία ίδια με την ημερομηνία της παραγγελίας σας.
    – Την αστυνομική ταυτότητα του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης
    – Πιστοποιητικό εκπροσώπησης ΓΕΜΗ (δεν απαιτείται για ατομική επιχείρηση)
    – Σε περίπτωση παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα από άτομο διαφορετικό του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης, είναι απαραίτητη η εξουσιοδότηση με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ, αστυνομικό τμήμα ή από το  Gov.gr.
  • Μετά από σχετικό έλεγχο από την εταιρεία μας διάρκειας 1 εργάσιμης ημέρας για τη διασταύρωση των στοιχείων που έχουν σταλεί, θα ενημερωθείτε για το τελικό πόσο που πρέπει να καταβληθεί στην τράπεζα.

Σε καμία περίπτωση να μην πραγματοποιηθεί καμία κατάθεση, πριν από την ενημέρωση του λογιστηρίου μας.

  • Με την ολοκλήρωση της κατάθεση σας, θα πρέπει να μας αποστέλλετε με email στο sales@pcsolutions-eshop.gr το αποδεικτικό κατάθεσης, στο οποίο αναγράφεται καθαρά ο λογαριασμός σας, καθώς επίσης και ο κύριος δικαιούχος του λογαριασμού σας, ώστε να προχωρήσεις και αποσταλεί η παραγγελία σας.

Το pcsolutions-eshop.gr  έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία εφόσον δεν πληρούνται, εν μέρει ή και συνολικά όλα τα παραπάνω.